Yeniden20 Kızlar, nasıl bebekleriniz konuşuyor mu. Benimki henüz anne baba demiyor veya diğer şeyleri de. Alıcı dili çok iyi fakat ifade edici dili iyi değil şuan. Acaba henüz konuşmasına var mı. Sizde durumlar nasıl. Birde kahvaltı da pankek tarzı şeyler yemiyor. İlla benim kaşıkla yedirmem gereken şeyler olacak. Pütürlü yiyor ama kahvaltı da yemek istemiyor bilemedim ne yapmam lazım
MotherOfAlmila Yeniden20 Henuz cumle kurmak yok ama kelime biliyor 10-11 tane. Cumle kurmasina biraz daha var ama cabaliyor belli yani.. Onun disinda kahvaltida ben de hic bir zaman pankek yedirmedim. Bir kez denedim ama sevmedi, daha da israrci olmadim. Onun disindakileri yer ama.. Yumurtayi cok sever, hic bir sey yemese bile yumurta, ceviz ve bali mutlaka yer. Kendi kendine yiyor, ben sadece sulu bir seyleri kendim yediriyorum.
ezgicomert Yeniden20 bugün 18 aylık oldu oğlum, 9-10 kelime söylüyor. Çatal kullanarak doğranmış meyveleri yiyebiliyor kaşıkla bişey denetmedim henüz. Kahvaltıda da hergün ben sıkıntı çekiyorum ne yapıcam diye🙄
CerenCyln Yeniden20 benim bebeğim de 17aylık. Anni,baba,dede,mama,meme,hayır,atta,çiş,cıs bunları söylüyor. Kahvaltıda da rafadan yumurta labne zeytin domates bal yiyor süt içiyor. Ama tabi iştah her zaman aynı olmuyor.
Melissadgnn Biz 15 aylığız anne baba dede hala abi bebi kaşık gibi şeyler söylüyor bazen kişi ismi çağırıyor ama nadir isimler tabi buna şaşırıyorum. Yemek konusunda sabah yumurta peynir salata domates herşeyi yiyiyor omlet tarzı domatesli peynirli yapılabilir ❤️❤️