Anneler selam. İkizlerim 25 aylık bir hafta önce emziği bıraktık şükür. Öyle beklediğim gibi ağlama hırçınlık vs olmadı. Emzik pis olmuş dedim ucunu kestim istediklerinde onu verdim ee piss dediler istemediler. Fakat bir haftadır uykuya geçişte çok zorlanıyoruz yaklaşık 2,5 saat sürüyor bu böyle ne kadar daha devam eder ? Gündüz uykusuda aynı şekilde hergün 5 saat uyutmak için uğraşıyorum emzik istemiyorlar ağlamıyorlar ama uykuya geçemiyorlar yoruldum artık