Mtbua merhaba, bizim tezgah aramız küçük küçük taslarla kaplıydı renkliydi, önce alçı cekip düzleştirdik sonra bu folyalardan yapıştırdık, bi sene olucak yeni yeni altlarından su degdikçe acılmaya basladı, altına alcı cekmeyince belli oluyo cok az bibyerine denemiştik baya belliydi bizde byle yaptık. Kullanımı cok kolay, cok şık ama dediğim gibi altlardan su degdikçe acılıyo