TOSPAMMM17 ben bunu gece yaptığım mamasına katıyorum biraz daha katı olsjn tok tutsun diye yarı yarıya. Mesela 7 ölçek biberon maması yapacaksam 3ünü bu kaşık mamasından koyuyorum, 4 ölçek de biberon maması koyuyorum. Ama bu marka degil. İçeriği temiz olan kaşık mamalarını tercih ediyorum. Ama kaşık mamalarının hepsi aşagı yukarı aynı kıvamla yapılıyor. Kasede muhallebi gibi yapınca yemiyor kızım. Ben de faydasını alabilsin diye tahıllı vs olduğu icin mamaya kaktırıyorum 😀 kasede yapılışını kendin bulacaksın mesela bebeğin ne kadar yerse ona göre önce 1 yemek kaşığı koy kıvamını ayarla. Miktarına bak bitiriyorsa bir dahaki sefere 2 yemek kaşığı yaparsın.