izmirizmir35 kizimin nerdeyse dogdugundan beri kulak.arkalari yara doktor dis dedi ama dis.donemi fisinda hatta hic disi yokkende kasiniyor kanatiyordu krem.sursemde fayda etmiyor.sadece antiboyitkli bi krem vermisti doktor onunla gecti ama.kullanmayi biraktigim gibi tekrarladi.islak birakmam hic twmizligine ozen gosteririrm.ama.neden oluyor anlamoyorum ayni sorunu yasayan var mi.bu arada kizim 18 aylik
SulNur izmirizmir35 öncelikle geçmiş olsun. Bizim de kulağımızın arkası yara olmuştu, alerjik egzama ilk ordan başlarmış öyle demişti doktorumuz ve Bepanthol Sensidaily verdi. Birkaç defa sürünce yaramız geçti çok şükür. 💐
Ipek000 izmirizmir35 alerji uzmanına götürebilirsiniz. Kızımın ilk belirtisi kulak arkası kabuklanmaydı. Bizimki besin alerjisi kaynaklı egzama. Bol bol nemlendirdim hafif bir losyonla. Zeytinyağı bebek yağı sürme ince bir losyon kullan dedi alerji uzmanı.
Nuray23 izmirizmir35 kızım 2 3 aylıkken kulaklarının arkası iltihaplı ve bazen de kupkuru oluyordu egzama dedi doktor. Kortizonlu krem kullandık 10 gün bidaha tekrarlamadi.
izmirizmir35 SulNur evet bunun icin alerji olablor.mi diye konustuk doktorumuzla ama.baska bi belirti olmadigi icin hemen alerji diyemeyiz dedi.birde koltuk altida kizarik oluyor ara ara belkode egzamadir bizimde
beasmir Bizimde öyle oluyo aile hekimi hemetan sür dedi ama tekrar tekrar oluyo özelikle sıcakken çok kaşiyo sadece bi kulağımız oluyo
SulNur Bepanthol Sensidaily alın bir deneyin bence, bir zararı yok, tüm vücuduna nemlendirici olarak da kullanıyorum ben.
Bahar8896 Pudra sürün o bölgenin nemli olmasından kaynaklanmıştir kremler yine yumasak bıraktığı için ve kulak arkası da kafasina temas halinde o yüzden ben pudra öneririm . Şimdi kimilerine pudra yazararli diyebilir ama bence böyle durumlar da sürülebilir
izmirizmir35 Bahar8896 evet pudranin zararli oldugunu bende okumustim kalici bi cozum olsa keske surekli lasiyip kanatiyor