Busramira Doğum yapalı 25 gün oldu bazen gözüm karariyor ve bayılacak gibi oluyorum ve sonra midem bulanıyor sonrada canım hiç birşey istemiyor sizce neden
BenMathilda Busramira merhaba emziriyorsaniz eger o sebeple muhtemelen tansiyonunuz düşüyor Az az ama sık sık beslenmeniz sürekli su ve şekerli ürünler tuketmenizde fayda var
Deletedmom_23 Busramira Aynı şikayetlerle geçen acile gittim. Tansiyonum çok yüksek çıktı. Benim doğumdan beri var oğlum 10 aylık. Doktor bir an önce kardiyolojiye randevu almamı söyledi.
RainOverMe Busramira bende ürperti gıbı bır sey oluyordu tuhaf oluyordum. Kansızlık vardı 3-5 ay sonra gectı. Belkı kansızlıgınız vardır baktırdınız mı hıc
Marianne Busramira kan kaybından dolayı demir eksikliğidir. anemi belirtisi. kadın doğum doktoru kan ilacı yazmadı mı?
RainOverMe Busramira zamanla toparlıyor ilaçlar, 3 ay falan kullanmanız gerekıyor dıye bılıyrm 3 ay sonunda ds tahlıl yaptırıp ona gore bırakır ya da devam edersınız🤗
Zehra2205 Busramira uzun süreli uykusuzluk yaşadıysanız normal. İlk günler bana kriz gibi gelirdi. Şimdi ise uykusuzlukta yine aynısını yaşıyorum
pogacayanakk Busramira kansizlık mı var acaba bende 2-3 ay kadar öyleydim sonra kan değerlerim normale dönünce geçti