Alparslan06 merhaba benimde kızımın sağ göz kapağı doğuştan düşük ama kızımda şuan ameliyatlık bi durum yok sürekli takipteyiz doktorumuz şuan görmesini etkileyecek bi durumda değil görünüş için isterseniz yapalım dedi biz istemedik ama ileride görmesini etkilerse elbette olur sizinki bizden daha farklı boyutta sanırım. Peki başka doktora gösterdiniz mi bu durumlarda bir kaç doktor tavsiyesi daha iyi olur diye düşünüyorum ben, çünkü kızımın sol gözünde tıkanıklık vardı ve sürekli ağlar gibi akıyordu masaj damla vs geçmedi 2 doktora götürdük ve şuan takipli olduğumuz doktor hemen ufak bi operasyonla açılmazsa ileride büyük operasyon gerekir dedi diğer doktorda aynını söylemişti onun için ufak bi ameliyat oldu eğer doktorunuza güveniyorsanız ve olması gerektiğini sizde düşünüyorsanız yaptırın her operasyonun riskleri vardır Allah evladınızı size bağışlasın şifasını versin🌸