YagmurAslan18 Sevgili annelerim daha 27 günlük bebeğim var fakat halâ tek kalmak istemiyorum bebeğim biraz gazlı bir bebek ve sütüm çok tazzikli geliyor kendimi yalnız çaresiz hissediyorum bazense çok güçlü tazzik için önerileriniz var mıdır
Alparslan_annsi YagmurAslan18 tazik için rbe bana makas gontemini söylemişti onu yapmştım b nebze kesiyor akışı başkada biley yapmamştım allah analı babalı büyütsün canım inşallah bn de ilk zamanlar yanlz kalmak istedm istedim ama şimdi toptan yanlızım 😀
Kelebek95 YagmurAslan18 bende 34 günlük anneyim 32.güne kadar yalnız kalmadım ve hiç kalmak istemedim 2 gündür yalnızım bazen içim cok sıkılıyor geçer umarım :(