Merhaba kızlar. 16 aylık oğlum var. Ona oda yapacağız. Yatak konusunda çok kararsız kaldım. Çocuk odası küçük. Tek baza alsam ilerde Allah izin verirse kardeşine ikinci bir baza sığmaz. Şimdiden ranza alsam tehlikeli diyorlar. Ranza mı tekli mi montessori mi normal mi çok kararsız kaldım tecrübeli anneler bi yardımcı olun lütfen 🥺