Tam aradığım konulardan biri!!
Bebeğim 48 günlük hala sarılığı devam ediyor. Düşüyor ama yavaş düşüyor bu yüzden bizden de tam kan idrar tahlilleri istedi doktor, hatta tahlillerde bazı karaciğer enzimleri hafif yüksek çıktı. Bunun üzerine karaciğer ultrasonu istedi, neyse ki o temiz çıktı. En son 17,77 idi, sonrasında 16,25 oldu. Sonrasında 15,99 oldu. Doktor kontrolünde, şu ana kadar herhalde referans değerinin altında kaldığımız için Işın tedavisi demedi. Çok takıyordum kafama bir ara, gerçi hala geçmiş değil bir sonraki kontrolünde yine bakacağız bakalım. Yüzünde var hala kendini sıktığında ağladığında çok daha net belli oluyor, gözlerinin beyazında var. Düşsün de yeter ki. Anne sütü sarılığı ise nasıl geçecek peki? Bebek anne sütü almaya devam ediyor, emzirmeyi de bırakmıyoruz sonuçta.