Piiiiiinaar Kızlar dışarı çıkarken oğlumun zıbın üzerine giydiriyorum kıyafetini arabasinda çok terliyor bu sefer. İçine zıbıni giydirmeden kıyafetini giydirsem birşey olur mu acaba. Sıcağı hiç sevmiyor. Terleyince cikaramiukrum arabasından bu sefer rüzgar çok oluyor. Bebeğim iki aylık. Valla tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim
BenMathilda Piiiiiinaar Tek kat, ince ve kısa giyindirmeniz bu havalarda yararına olur Aksama doğru uzerine ince bir gelen giyindirebilirsiniz Çocuklar üşütmekten degil terlemekten hasta oluyorlar 🌺