Misraninannesi1 Sezaryen olalı 8 gün oldu yarın ilk kez doktor kontrolüne gidicem neye bakıcak doktor ?
Semaan Misraninannesi1 14 gün önce sezrryan oldum kontolde bant vardı su geçirmez onu cıkarttı dikişlere baktı bide saniyelik ultrasonla karnıma baktı iyi dedi o kadr
pembehanm Ay benım 3.5 ay oldu ben gıtmedın daha dogrusu gıdemedım bır sorun oluyomu acaba hıc agrı sızı şişlik falanda yok