Kuzeybabyy Sütten keseli tam altı gün oldu ama göğüslerim hala taş gibi çok acıyor ilk günler çok çok az sağım yaptım acaba o yüzden mi uzadı bilmiyorum ama çözüm bulmam gerekiyor acı çekiyorum
RiverandSun Kuzeybabyy ben keseli 4 ay oldu. Taş gibi değil artık ama hala süt var. Hemen kesilmez. İlaçlar var dr um vermişti. Birden kesiyor diye. Kullanmadım ben. Çok rahatsız edecek durumdaysa dr una danışıp alabilrsin
Dlrygz Kuzeybabyy benm 4.5gun içinde göğüs sertliği geçiyor zaten Ilık su ile bol bol yıka ben hemşire eldiveni içine su koy buzluğa at buz oldgnda iki göğsüne bırak eriyene kadr annem öyle yap ddi sütun çekilsin diye ve çok şükür çok çabuk geçti bebeğim 1yasinda iken kestim yani