Arkadaşlar kızım yoğun bakımda yatiyo ona süt gonderiyorum ama bildiğim tek şey sagiyorum elimle oda ısısında 3 saat dolunca poşete koyup buzdolabının altına koyuyorum. Çok süt gekmiyo. Sürekli sagiyorum mesela sağıp buzlobjna koysam bı saat sonra falan sagacagim zaman onun üstüne sagsam bişey olurmu. Dolaptan çıkan sut soğuk olacak üstüne benim süt ılık olacak bozulma durumu olur mu. Nasıl yapıyım sizce