45 günlük bebeğim var doktorumuzun önerisiyle her akşam banyo yaptırıyorum. Banyoyu seviyor sesi çıkmıyor. Odaya getirip giydirmeye başladiğimizdan emzirene kadar ağliyor. Varmı bebeği böyle olanlar? Biz çözümü bulduk😀 fön makinesini açiyoruz. Bitene kadar sakin duruyor bakımlarını rahat yapıyorum. Çaresiz annelere tavsiye ederim. Siz neler yapıyorsunuz?