inciboncugum merhaba öğretmenim , bu sene ilkokula başlayacak bir kızım var. 3 senedir anaokuluna gidiyor, 6 yaşını yeni doldurdu. Ben biraz tezcanlı bir insanım. Öğrencilerime karşı da öyle, başarısızlığa tembelliğe hiç tahammül edemiyorum. Kızımla tatilde yavaş yavaş harf gruplarına başlamıştık okul açılana kadar az da olsa öğrensin diye ama gelin görün ki o kadar isteksiz ki, elimde kitap kağıt görmeye tahammül edemiyor. İstemiyorum, sonra, e zaten öğrettiklerini okuyorum diyor, hiçbir şey bulamazsa uyumaya gidiyor. Ben çileden çıkıyorum, okula başlamadan okumayı öğrenen ark çocukları var. Benim kızım neden bu kadar ilgisiz diye kafayı yiyeceğim. Ya geri kalırsa ya okulu sevmezse diye. Var mı bir öneriniz?