Ozzeyo Pembenisan biz atasaydan almıştık cartier model 22 ayar yaklaşık 11 gram gelmişti , kuzenim de var onunki de aynısının 14 ayarı bence 14 ayar daha güzel duruyor bendeki çok çiğ sarı nasılsa satmam hep takarım diyorsanız 14 ayar öneririm
Begonvillll Orjinal alma sırf o cartier yazısı için bi ton marka parası alırlar. Normal bi kuyumcudan alırsan çok kazıklanmazsın. Ama patentli cartier istersen bi ton para
Elif-ecre Pembenisan bende çok heveslenerek aldım. Evet çok da şık duruyor ama dedikleri gibi çabuk eziliyor. Ben gündelik de takıyorum hevesimi almak için. Temizlik falan yaparken bi yerlere çarpmışım hafif ezikler var üstünde
Ecusska Pembenisan Bahsettiklerin bunlarsa ben aşırı memnunum yaklaşık 2 senedir geceli gündüzlü kolumda hiçte bir şey olmadı birini eşim yıl dönümünde aldı diğerlerini doğumda fiyat konusunda bir fikrim yok çivili olanı beraber almıştık 5 e bırakmışlardı