Oğlum 19 aylık doğduğundan beri banyo yapmaya ve küvetin içinde suyla oynamaya bayılır. En çok onun mutlu olacağını düşünerek tatile geldik. Havuz var Deniz dalgasız ve güzel. Kolluklarını taktık ama imkanı yok denize girmiyor. Kıyıda kumla oynuyor. Küçük havuza giriyor sadece. Ayaklarının değdiği yerde duruyor ama denizde ya da derin havuzda kolluklarla bıraktığımızda bağırıyor korkuyor. Bunu beklemiyorduk. Böyle mi devam eder acaba. Tatil tam bir hayal kırıklığı oldu bu açıdan bizim için.