8 aylık bebeğim var, çok şükür bugune kadar güzel yıyen bır bebek ti..... Taki ii 3 gün önceye kadar asla mama dısında birsey yemek istemıyor... Çok üzgünüm ne oldu aniden anlamadım. Neden olur sebebi nedir, siz yasadınız mııı. Alt 2 dişi çıktı. Üst iki dişi çıkıyor suan. Fişten desem altta ki dişler cıkarken boyke olmadı. Acaba hastamı😞😞😞😭😭😭😭