Bluepink 3 aylık bır bebeğim var adetım 5 gun gecıktı ama dıkıs yerlerim belım cok agrıyor evde çamaşır suyuyla ıdrar testı yaptım pozıtıf çıktı 2 gun önce test aldım eczaneden oda bozuk çıktı yapan varmı
Bluepink Musab15 😂😂 gercektenmı ilk defa duydunuz ıdrarınızı bır kaba yapıyorsunuz uzerıne bır mıktar çamaşır suyu koyuyorsunuz kopuk kopuk oluyorsa sonuc pozıtıfmış sabıt duruyorsa negatıfmıs
Bluepink pogacayanakk doğumdan sonra gecen ay 3 gun regl oldum sımdıde olmam gerekıyor ama 5 gun gecıktı valla korkuyorum stres yaşıyorum esım korunuyor ama bılemıyorum
Deletedmom_64 Bluepink ben denedim teste göre pozitif hemen gidip kan verdim negatif aslında pekte doğru cikmiyor
pogacayanakk Bluepink erkeklere çok güven olmaz bu konuda en iyisi kan verin negatifse içiniz rahat etsin stres olmayın
Bluepink Insan tereddüt edıyor valla haklısınız erkek mılletıne güven olmaz korunurum der olan bızlere oluyor umarım dedıgınız gıbı duzensızlık oluyor çünkü yaklaşık 3 gündür felan kasıklarımla bel arası adet sancısı gıbı oluyor ama bısey yok stres oldum
Felfena Bluepink koca karı yöntemleri kaset testlerden daha zahmetli onunla uğraşacağıma giderim 3-5 liraya test alır yaparım 😅
Bluepink Felfena onun öncesinde gıdıp aldım hatalı çıktı testler araya hafta sonu girince kocakarı yöntemlerine basvurdum ama neyseki korkulacak bısey yokmuş sabah ılk ısım gıdıp sağlam bı test alıp yaptım negatıf çıktı