Arkadaşlar bebeğimde yeşil sarı kaka var. Aptamil mama başlamıştık içine zeytinyağı koyuyoruz doktor söylemişti ondan mı olabilir başka neden olabilir başına gelen var mı ? Çok sancılanıyor. Kakasını yaptıktan sonra hile ıkınıyor sıkınıyor enfeksiyon mu var acaba