Patatesimm Yaprak sarmasını yaptım ayıptır söylemesi 😊 oğlumun doğum günü için ama pişirirken limonları pişiriken mi koyuyorsunuz yoksa piştikten sonra mi ?
Bebegimm111111 KaptanMarvel ben bir defa pişirirken koydum çok iğrenç bi tat vermişti limonun kabuğu.
Fatma_52 Normalde ousirilirken konuyir ama ben sevmiyirum limon kabugu aci bir tad birakiyor. Ben biraz suyundan sikiyirum pisirirken. Tabaklayinca halka halka uzetine koyuyorum limonu
Halimea Patatesimm simdiden yavrunuzun dogum günü kutlu olsun, ben hıç koymadım annem koyar limonları piserken mis gibi oluyo😋…
2bebeannesiii Patatesimm Limonların kabuğunu soyup yuvarlak yuvarlak doğrayıp yerleştir sarmaların üstüne mis gibi olur , şimdiden eline sağlık , bebeğinizin doğum günü de kutlu olsun 😊❤️
Patatesimm 2bebeannesiii çok teşekkür çok sağolun ♥️ herkes aynı şeyi demis kabukları acı tat veriyor bende sizin dediginiz gibi yapacağım teşekkür ederim 💙
Yaprak321 Pişirirken ama eğer ekşi olmasını istiyorsanız birkaç parça limon tuzu ile pişirin çok güzel ekşi oluyor
2bebeannesiii Patatesimm Kuzum eğer riske atmak istemezsen üstüne nar ekşisi gezdir o da çok hoş bi ekşilik veriyo aklında bulunsun hatta iç harcına da koyabilirsin 🤷♀️
Deletedmom_36 Patatesimm Ben koymuyorum yag su limon nar eksili bir karisim Yapiyorum onu dokuyorum ustune