Kızlar e bebebğin pipetli suluğunu aldım, kullandıkça içi kirlendi sadece elde yıkayınca pis koku kalıyordu, bulaşığa attım atmaz olaydım deterjan kokusu işledi pipete, kaynar suda beklettim, sirkeli suda beklettim, ne yaptıysam koku çıkmadı, sindi. Önerisi olan var mı