Bizim kızçe de 20 aylık yaz bitmeden alıştırmak istiyorum ama nasıl yapmalıyım bilmiyorum. herşeyi okuyup deneyerek başardım ama bez ve meme bıraktırma konusunda bir türlü ne yapmam gerektiğini kestiremiyorum… meme 24e kadar devam edebilir ama bezi bıraksın istiyorum bazen kaka geldi diyor ama tuvalet aparatına oturmaktan korkuyor bu durumu farkedince de ikinci kez üstelemedim. Çömelme refleksi de var ama lazımlık mı işe yarar bizim için? Yardımlarınızı bekliyorum 🥲