Bebegimbenm Kızlar selam havalar çok sıcak mağlum, bebeğimi hergün yıkamama rağmen kollarında böyle şeyler çıktı doktorada hemen götürmek istemedim bir sürü kan alıyorlar yavrumdan bişey çıkmayıncada üzülüyorum bazen çıkıyor kendiliğinden geçerdi, 3 gündür falan var ayaklarındada bazı yerlerde var isilik mi sinek mi ısırmış alerjimi anlayamadım var mı başına gelen ? Görsel paylaşıyorum bakar mısınız ? https://imgyukle.com/i/nRowsq https://imgyukle.com/i/nRo0FY
Sahinnnn Bebegimbenm canım benim bebeğim alerjik bi bebek öncelikle yüzünde çıkıyor sonra vücuda yayılıyor ama hiç benzemiyor alerjiye. İnternetten bakarsan görsel olarak demek istediğimi daha iyi anlayacaksın bir kaç şekli var hiç benzemiyor
Omom Bebegimbenm isilik bu kadar büyük olmaz. Ya Sinek ısırığı ya da alerji. Ama muhtemelen alerji gibi geldi bana
Bebegimbenm Sahinnnn anladım canım isilik gibi başladı yayıldı bu şekilde zaten ek gıda daha yeni yeni başlıyoruz sanırım alerji değildir