Kızlar merhaba. Bebeğim 37 günlük ve oldukça gazlı. Vücudunu sıcak tuttugum zaman gazını daha kolay cıkartabildiğini düşünüyorum. Üzerine kısa kollu altına normal bi altlardan giydiriyorum. Şort sık giydirmiyorum. Ayaklarını ve karnını sıcak tutmaya çalışıyorum fakat eşim ve çevrem havanın çok sıcak oldugınu bebeği rahatsız ettiğimi düşünüyorlar ama bebeği ne kadar soyarsam o kadar gazlandığını düşünüyorum. Sizce gazlı bir bebek nasıl giydirilmeli eşim ile bunu çok tartışıyoruz ve objektif bi yorum almak istedik.