edapskn Nbl probiyotik kullanıyoruz kızım 6 gün sonunda kaka yapmıştı rezene vermiştim fakat doktor vermemem gerektiğini söyledi ve şimdi yine 7 gündür kaka yapamıyor ve az emiyor bu durumları yaşayan var mı
Rav-Ebu edapskn Bizimde kabızlık problemi olmuştu ilk kızımda o mama yiyordu beni emmedi doktor mamasının içine 3-4cay kaşığı zeytinyağı koy demişti 2 gün yaptım ve kabızlığı gitti. Doktor tavsiyesi dene derim
edapskn Sadece anne sütü içiyor ağızdan vereyim bu sefer de geçen sefer vermiştim doktor gerek yok midede emiliyor bağırsaklara gitmiyor demişti de