Cankusssssss analık izninden sonra rapor almaya başlarsanız maaşı geri ödemezsiniz. Tavsiyem alabiliyorsanız raporu 5er gün şeklinde alın, hafta sonları dahil olmasın. Ben 5-5-5 şeklinde 3 hafta için rapor almıştım maaşta çok az bi kesinti olmuştu. Kırtasiye ödeneği de henüz eylül ekim aylarında ücretsiz izne ayrılmadığınız için yatar diye düşünüyorum ama sonrasında ücretsiz izin kullanacağınız için bi miktarını geri isteyebilirler.