Mirosko prosedürü tam olarak ben de bilmiyorum dilekçe falan yazılıyor sanırım. Ama son ana bırakmamak gerekiyor.
Çünkü maaşlar 10 unda falan yapılıyor. Yoksa tekrar maaşı iade etmekle uğraşırız. Benim merak ettiğim şey de eğitim ödeneği konusu. İzne ayrılmadan ödenek yatarsa ayrılınca geri isterler mi . Ya da izinde olana eğitim ödeneği veriyorlar mı