Kızlar 3.5 ay oldu sezeryan doğum yapalı. 40 cıktıktan 1 hafta sonra adet gormeye basladım. 3. Kez adet oluyorum suan ve aşırı yoğun gelıyor normal mi? Boyle olmazdım hıc. Cok asırı gelıyor ya saat bası ped degıstırıyorum afedersınız hatta yarım saatte olabılır. 3. Gun hala yogun. Kırkımdayken cok fazla kanamam olmamıstı onlarında bırıkıntısı mı acaba?