birmelekannesi0 benim bebeğimde 20 günlük ilken başlamıştı bu sorun geniz akıntısı dendi reflü dendi.4 aylık olunca geçti. Ben burnunu sürekli serum fizyolojik su ile yıkıyordum bazen de aspiratör ile çekiyordum ama bu çekme işlemi çok önerilmiyor burun etleri çok yumuşak olduğu için fakat ben sık sık yıkamama rağmen açılmayınca arada çekiyordum o zaman rahatlıyordu. Doktorum her emzirmeden önce gerekirse yıka korkma bişey olmaz demişti ve hafif yüksek olan bi yastıkta bi 10 dk yatırıyordum yıkayınca öyle öyle geçti. Tıka basa doyunca da oluyormuş bu durum mide kapakçığı olmadığı için bebeklerde yatınca burnuna kadar geliyor süt kalıntısı bu da tıkanıklık yapıyor. En iyisi reflü yatağı almak hem yastık koymaya da gerek kalmaz