29 günlük bebeğimi emziriyorum bi süre sonra uyuyor gazını çıkarmak için omuzuma koyuyorum sırtını sıvazlıyorum hafif tempoyla vuruyorum gazı çıksın diye 5 dakika süürüyor ama asla gazını çıkarmıyor beşiğe koyuncada haliyle gazı olduğu için 5 dakika sonra yine uyanıyor başka nasıl çıkarabilirim gazını ya ağlamak istiyorum artık hiç uyumuyor 😭 sadece uyanıkken gazını çıkarıyor🤦🏻♀️Tavsiyelerinizi bekliyorum 🐥