mrs_happy Arkadaşlar merhaba henüz 20 günlük anneyim ay sonunda ilk aşımızı vurulucaz ınsallah.. tecrubeli annelerden bilgi almak amaclı acıyorum bu postu.. sizler bebeklerinizin aşılarını sağlık ocağındamı hastanede yaptırdınız yaptırıyorsunuz.. ben cok kararsız kaldım
ozlem_3458 mrs_happy her ay rutin sağlık ocağında yaptırıyorum her gittiğimizde boy kilo baş çevresi kontrolü sonrasında da aşı tarihi alıyoruz.
Kubra09 mrs_happy bence kesinlikle sağlık ocağı çünkü orada aşılar daha taze oluyor ve günlük geliyor yoğunluktan dolayı sirkülasyon daha fazla bu yüzden sürekli yenileniyor ama hastanelerde taze olduğunu düşünmüyorum aşıların.
Gizemnl mrs_happy özel aşılar da dahil olmak üzere hepsini sağlık ocağında yaptırıyoruz. Randevuları da onlar ayarlıyor zaten kontrol ve aşı tarihlerini.
Milasmom mrs_happy 1.ay aşısını hastanede 2. Ve 4. ay saglik ocağında, 3. Ay ve 5. Ay rota asisini hastanede, 7.ay menenjiti ve 1 yaş aşısını hastanede yaptirdik. Bu kadardi sanirim🤔
mrs_happy ozlem_3458 Rahmeli benanprenses Kubra09 bende sağlık ocağı düşüncesindeyim taze olduğunu duymuştum ama oturduğumuz yerdeki sağlık ocağı çalışanları ınanılmaz rahat gebeliğimde gıttıgımde bıle yapılacak tahlıllerı teker teker ben soyledım bu yuzden hıc guven wermedi bana 🤦🏼♀️ Dogum yaptım aramadılar 1.hafta gıtmem gerekıyormus ben aradım ne zaman arıcaksınız dıye aa soylenmıstır sıze gelın dıye dedı bu kadar rahatlar halbukı ne soylendı ne arandım.. ben hakkımı sawunmaya baslayınca ılımlı yaklastılar.diğer ınsanları ezmeye hor gormeye alısmıslar ınsanlarda garabım hakkını sawunmayınca ıyıce yuz bulmus bır personel war..bılgılı oldugunu anlayınca anınca dawranısları degıstı oyle soylım ama benım guvenım gıttı oraya🤦🏼♀️Aşı konusundada bu yuzden cok kararsız kaldım🤦🏼♀️
Rahmeli Aşılar saglık ocagında yapılıyor .saglık ocagındaki hemşireniz aşıları takip eder.geçmiş olsun
benanprenses Devletin vurduğu aşıları sağlık ocağında yaptırıyoruz. Özel aşılarımızı da (rota, menenjit) hastanedeki doktorumuza yaptırıyoruz.
Qwerty İlk ay aşısını sağlık ocağında yaptırıp doktor kontrolüne gittiğimizde burada da yaptırabilirsiniz bebeğin takibi tek yerde olsun dedi. Ondan sonra hepsini hastanede yaptırmaya başladık. 2. Ay aşılarını ve rotayı hastanede oldu.
ozlem_3458 mrs_happy anladım canım bizimki öyle degil ilgili ebe hemşire çok iyi dogum yaptıgım gün bile aradı bebeğiniz hayırlı olsun aşıya gelin diye bilgilendirme yaptı dogum öncesi bile çagırdı her konuyla ilgili bilgi verdi anlattı sen karasız olmakta haklısın ilgili degilseler
Kubra09 mrs_happy çok şaşırdım öyle olmalarına benim sağlık ocağında ki ebem çok ama çok iyiydi ben biraz geçikeyim hemen arar mesaj atar sürekli. Hatta gelemiyicem şehir dışındayım diyince illa bulunduğun yerde ki sağlık ocağına git ve takibini yapsınlar dedi çünkü eğer o girmezse cezası varmış kayıdını yaptırdıktan sonra seni takip etmek zorundalarmış yani karşılığında da ücretlerini alıyorlarmış prim gibi yani
Qwerty mrs_happy bence tazedir çünkü aşı günleri var, aşı günü hastalar randevu ile geliyor aşı da sayıya göre geliyor dedi doktor. Kafamıza göre gidip bir gün aşı yaptıramıyoruz. Doktora sorayım benim de aklıma takıldı şimdi 🙄
mrs_happy ozlem_3458 yok yok cok rahatlar hemde ınanılmaz yenı yenı gelısen bı semtteyım ben ıstanbulda yasıyorum. Burdakı ınsanları ezmeye alısmıslar öyle bır tutumları var dişli cıkınca dawranısları ınsancıllaşıyor..düşünün ogun gıttım sağlık ocagı cok kalabalık inanılmaz bekleyen hasta war dedimki hastaneler bıle boş kımse tatıle gıtmemıs heralde dedim buranın halkı çarsıya gıtmıyor ne tatılı dedi gülerek🤦🏼♀️
mrs_happy Qwerty ben sordum doktora burdada ordada gaptırabılırsınız dedi taze dıyorlar dedim burdada yaptıran cok dedi.. sonucta benım gıbı dusunen muhakkak wardır hastanede yaptıran
Nkht2705 mrs_happy ilk oğlumda da aynı şekildeydi,2. Oğlumda da.Her ay hastaneye rutin kontrole gidiyoruz,gittiğimiz de aşıları da yapılıyor.Bi problem yaşamadık çok şükür şimdiye kadar☺️
NekwaSultan Saglik ocagi ebemiz bu konuda cok titiz sagolsun ona göre randevu verir ara gelicek misin diye o güne getirtir asiyi. Istanbul/küçükçekmecedeyim
mrs_happy NekwaSultan ayy yok ben aradım bilgi verılmıstır sıze dıyor ya unutmusum falan desem ustte cıkıcak suclu ben olucam o moddaydı yanı
elffaltn mrs_happy dedigin gibi saglik ocagindaki rahatliktan oturu ben guvenemiyorum butun asilarini ve kontrollerini doktorumuza yaptiriyoruz hastanede. Saglik ocaginida arayip bilgi veriyorum sadece
mrs_happy elffaltn bende cok kararsızım bu yuzden halbukı hep saglık ocağında yaptırırım dusuncesındeydım daha taze oluyor dıye😔
elffaltn mrs_happy biz ozel hastaneye gidiyoruz hastanelerde de aşı günleri oluyor bu yuzden taze oldugunu düşünüyorum ben. Saglik ocagina 1 kere gittik hicbi soruma cevap alamadim ondan sonra bidahada gitmedim zaten ayrintili takip istiyosaniz doktorunuz olmali heran danisabileceginiz. Buradada cok goruyorum cocugum şu kadarlık oldu ne kadar mama vermeliyim gibi postları. Doktorunuz hem kilosuna gore mama miktarinizi falanda ayarliyor cunku her cocugun kilo alimi farkli