Kızlar 7 ay 8 günlük bir bebeğim var. Diş çıkarma döneminde 3 gündür ateşliydi ateşi geçti şükür şimdide hiçbir şey yemiyor. Emmiyor tamamen bıraktı uyku arasında emiyor, sütümü sağarak içiriyorum. İşin garip tarafı biberon bile kabul etmiyor sütümü asla içmiyor. Ek gıda da yemiyor . Yerse bile 1-2 kaşık yoğurt. Uyku arasında sağdığım sütü güç bela içiriyorum. Çünkü bez sayımız 1-2 beze düştü. Normalde 4-5-6 bez kesin alırdım . Süreci nasıl yönetmeliyim ne yapmalıyım asla bişey yediremiyorum. Ek gıda konusunda ve süt içme konusunda bebeğim çok iştahlıydı şimdi katiyen istemiyor. Sadece bol bol su içmek istiyor.