Semrakrbck Açıktan üniversite okumak istiyorum ama aşamaları nasıl acaba kendimiz mi gidip kayıt olmamız gerekiyor yoksa herşey online mi
Elifduru11 Semrakrbck kayıtlar ağustos eylül gibi başlıyor googleden yazın çıkar ve sonra aöf bürolarına gidiyorsunuz ordan kayırit oluşturabilirsiniz
Nurahsen09 Semrakrbck açıköğretimden okuyabilmek için sınava girmek gerekiyor üni sınavına girdiniz mi ya da daha önce herhangi bir üni okudunuz mu