Nefesdunya Bebeğimi her akşam yıkayıp kremleyip öyle uyutuyorum. Yoksa tam dalamıyor. Bugün sabah 2.karma aşkımızı olduk ama soramadım banyo olayını. Beklemek gerek mi yine bilgisi olan var mı?
Nerminkuzey Nefesdunya Ateş oldu mu bebeğinizde ya da huzursuzluk 🙄 bizde Çarşamba günü olacagız ve Yolculuk yapacagız mecburi 😬sıkıntı olur mu bilmiyorum ateş yapabilir diye duydum ne kadar doğru bılmıyorum
Nerminkuzey Nefesdunya ve gecen ay ebemiz aşıys gelmeden yıka demişti sonrası 3 gün yıkayamazsın demişti, geçmiş olsun inşallah huzursuzluk yasamazsınız aşı sonrası
Kirlangic Biz daha olmadık ama hemşire banyo yaptırıp getir çünkü 3 gün banyo yapmaması lazım demişti.
Kirlangic Biz daha olmadık ama hemşire banyo yaptırıp getir çünkü 3 gün banyo yapmaması lazım demişti.
Kirlangic Biz daha olmadık ama hemşire banyo yaptırıp getir çünkü 3 gün banyo yapmaması lazım demişti.
Kirlangic Biz daha olmadık ama hemşire banyo yaptırıp getir çünkü 3 gün banyo yapmaması lazım demişti.
Kirlangic Nefesdunya evet ikinci ay aşısı benim dediğim. Karma olarak ikinci demişsiniz ben 🤭ben sanki birinci de karmaymış gibi düşündüm pardon
Tazeanne53 Sadece 2.ay açılarında 3 gün banyo yaptırmayın demişti hemşiremiz. Diğerlerinde bir sonraki gün hemen banyo yaptırmıştım ben.
Gizemnl Ayda verem aşısı olduğu için 3 gün banyo yaptırmamak gerekiyor. Sonraki aşılarda öyle bir durum yok.
Mevanur2 Nerminkuzey bŞ Biz bugün sabah olduk 4.ay aşısını akşama doğru çok huzursuzlandı ateşi olmadı ama durmadı
Nefesdunya Nerminkuzey 2.ay aşısında bu kadar olmamıştı canım ama 4.ay yani 2.karma aşı daha ağır galiba. Arkadaşlarımın bebeklerindede 4. Ay aşısı sonrası epey ateş ve huysuzluk oldu
ebrueymenefetlny Bizde olduk öğlen bişeyi yoktu ama saat 1den beri uğraşıyorum bende ateşi çıktı kıyamam 😞
Nefesdunya ebrueymenefetlny öğlene kadar bizde iyiydik 6 saat arayla calpol verdim gece sirkeli su yaptım duş aldırdım 1 saat önce yine çıktı bu sefer yarım fitil verdim. Biraz düştü gibi bekliyorum bakalım
ebrueymenefetlny Nefesdunya canım doktora sordum sirkeli su yapayım diye doktor bana şakın dış ateşini geçirir ama iç ateş yapar demişti bi sor istersen Bilgin olsun