Benim kızım 4 yaşında bundan 3 ay öncesine kadar konuşmasi baya yazifti neyse bize doktor cocukla oynasın dedin benim kızımın hiç arkadaşı yok komşularım hep yaşlı emekli kesim arkadaşlarimizin çocuğuda yok bulunduğum yerde yazın kreş te bulamadık küçük bir yer .ben memlekete gittim yaklaşık 3 ay memlekette kaldım orda kuzenleri akraba çocukları derken kızımda çok büyük değişiklikler oldu şu an yaşıtları gibi olmasada hiç susmuyor bu sene de okula yazdırdık .doktorun dediği şey çocuk konuşmayı çocuktan öğrenir tavsiyem çocuklu ortamlara yada kreşe yazdırın imkanınız varsa