polenpolen002 benı emıyor ama bazen cok emdıkten sonra yıne doymuyor ve aglıyor sut azalıyor, ek mama verdı doktorumuz aptamıl kullandım 3 hafta, şuan mamayı reddedıyor baska mama hangısını kullanabılırım bir de mama reddi neden olur acaba
Hlyslh Bebeğiniz kaç aylık. Bazen biberonun akış hızı az geldiği için bebekler istemiyorlarmis. Biberon emziğini değiştirin de deneyin. Holle mama da güzel.