Mayısın ilk haftası doğması gerekirken 16 nisanda doğdu uyku düzenimiz vardı iki gündür yok sebepsiz ağlaması çıktı birde uyutmak imkansız gibi yastığa koyunca ağlıyor uykuya direniyor kesinlikle uyumuyor bu arada erkek bebek 4 ay 3 günlük ilk defa böyle oldu ne olmuş olabilir çok zor sakinlestirebiliyorum 🙁🙁