Suni sancılı Normal doğum yaptım dıştan 4 dikisim var sadece bu kadar saniyordum içten de sayısını bilmediğim dikislerim varmış sonradan öğrendim. Çok canim sıkıldı bu kadar dikiş olucaksa normal doğumun ne anlamı kalıyor yanlis mi düşünüyorum kızlar. Birde normal dogumdan dolayı bebeğimin yüzünde bazı lekeler oldu ve göz bebeginde kan oturması gibi kırmızılik var onlara ayrı canim sıkılıyor. Bu durumda sezeryan daha mı avantajlı ben anlamadım