Nazoo_00 Merhaba anneler, kışlık domates yapacağım nasıl yapacağım, iyi yapanlar yazar misniz lütfen, bir de kapakları yeni mi almam lazım mutlaka tutması için 🙏
Birkedibirbebekkkk Nazoo_00 bugün oglen kayinvalidem ile kislik domates yapicaz. Ona sorup yazarim simdilik bende bilmiyorum 😁😁
Melis2015 Nazoo_00 ben domatesleri temizleyip kaynatıyorum içine salamura tuz koyuorm sonra blendsn gecrip kavanozlara koyup kapağını kapatıp kavanozları ters cewiriyorum soğuyans kadar dokunmuyorum sonrası kavanoz kapağı içine çekilmiş oluyor çekilmeyen olursa tekrar kaynatm bn kapakları hep yenilerim
oglumuz01 Nazoo_00 kapakları kesinlikle yeni olmalı kavanozlarıda kesinlikle kaynat sonuçta uzunca bir bir buçuk yıl kalacak içinde. Ne kadar alacaksan domatesleri artı şeklinde i Çizik atıp sıcak suda 5 10 dk bekletip kolayca kabuklarını soya bilesin ardından ya doğra ya blenderden çek ocağa koy kaynasın suyu gitsin yani son 10 dk tuz atacaksın azıcık damağa değmeli tuz sonra sıcak sıcak kavanozlayablrsin tuz kalın olacak konservelik
tugbactlkya Nazoo_00 yemeklik küçük küçük doğruyorum salamura tuz koy sonra 5 dk kaynat kavanozda doldur sıfır kapak olması lazım sonra serin karanlık yerde beklet ama ilk önce kapakları da kaynat sonra cam kavanozlari da kaynamissuyla bi durula ilk sonra doldur doldurunuz tezgaha ters çevir koy