Alpisinannesi7 38 den yukarı çıkmadı ateşi gece 1 buçuktan beri ateşi var sürekli inliyor ve emmek bile istemiyor salyalari daha fazla akıyor doktora götürdük ama kan alamadılar damar bulamadılar calpol verdiler düştü eve geldik yine çıktı napicami şaşırdım