Saliha123 havalar sıcak, çok normal yine iyi iciyormus. Ben sütümü sağarak veriyordum biberondaki süt saatlerce kaliyordu parça parça içiyordu bazen bir anda iciyordu. Zaten gündüz çoğunluk uyuyordu. Kesinlikle bir iştahsızlik bende farketmistim. Şimdi biberonu biraktim sadece emziriyorum. Ne zaman aglarsa o zaman veriyorum memeyi . Agzina kaç cc düşüyor bu şekilde bilemiyorum ama emdikten sonra mutlu mu sakinlesiyor mu bezi günde 6-7 kez doluyor mu ona bakıyorum. Gerisini bebekler belirliyor malesef. Ne zaman ne kadar besleneceklerini. Kilo kontrolü yapıp kanıya varırsınız bide. Aç olsalar zaten o kadar belli ediyorlar ki. Toksalar zaten diliyle ittiriyorlar. Zorla da versek fazlasını kusuyorlar. Siz teklif edin icebildigini içsin. Benim fikrim çay kaşığı
ile az az da su verin. Bizde 4 ay 22 günlüğuz.