Bebeğim 9 aylık ilk başlarda tamam dedim her şeyi ağızıyla tanıyor normal ama 10 aylık olacak her bulduğunu kedimin kuyruğu dahil ağzına götürüyor. Bi anda da emziği bıraktı, mikrop kapacak diye endişeleniyorum. Çekince de ağızından sinirlenip ağlaya başlıyor. Sizin bebekler de böyle mi ?