Gokceada Ev benim adima esim ev senin adina oldugu icin elektrik su doğalgaz tum abonelikleri senin ustune almamiz gerekiyor dedi . Dogru mu
Cereninkuzusu3011 Gokceada hayır değil benim evim kayinvalidemin evi faturalar benim adıma kimin üstüne olduğunun bı önemi yok kuzum yani isteyen alabilir üstüne.(aile disi biri isterse kira sözleşmesi gerekir ama eşin her türlü alabilir eşin sonuçta 😅)
pitircik2019 Gokceada şöyle düşünün kiraya verseniz üstüne kim almalı ? Kiracı .. Yani eşiniz de üstüne alabilir sizin almaniz gerekmiyor
Zlm Gokceada bizim ev kira doğal gaz kayinoederin üstüne o actirmisti elektrik ve su benim üstüme kira sözleşmesi eşimin üstüne
Show_must_go_on Gokceada bizim ev annemlerin kayınvalidemlerin hep benim üzerime faturaları hiç biri uğraşmayı sevmiyo çünkü
Ummahan250820 Gokceada kimin üstüne yaptırmak isterseniz onun üstüne olur canım kirada olanlara kiracılar üstüne alıyor mesela
Lulemom Gokceada hayır eşinin üzerine de olur ama formaliteden sözleşme olması gerek. Bizim ev annemin üstüne kiracı gibi sözleşme yaptık onla oluyo. Ama senin üzerine olursa abonelik ücreti daha az. Eşinin üzerine olursa daha fazla çıkar