Artık dayanacak gücüm kalmadı. Güvenli bağlanma vs hiçbir şey düşünemiyorum artık bende bağırıyorum psikolojim berbat. Gözünü açar açmaz ağlamaya başlıyor kapatana kadar ne oyuncak ne oyun ne gezme hiçbir şey memnun etmiyor çocuğu. Dışarı çıkalım diyoruz daha mekana varmadan arabadaki ağlamasıyla bıktırıyor. Mekanda zaten hiç huzur vermez sipariş ettiklerimizi de bırakıp çıktık çoğu kez. Napıcam bilmiyorum hayatımda gördüğüm en huysuz çocuk. Her günümüz çok şükür bugün de bitti diye geçiyor. Değil odadan çıkmama oturduğum koltuktan kalkmama bile çığlık çığlığa ağlıyor. Kimsenin kucağına gitmiyor yine aynı çığlıklı ağlamalar. Çok bunaldım pedagog doktor yöntem kreş bakıcı yardımcı olacak ne varsa arıyorum lütfen yardım edin dayanılacak gibi değil 1 yıldır