Sevgili anneler herkese günaydın, iyi pazarlar diliyorum… Benim başım ek gıda ile belada, büyük oğlum da iştahsız bir bebekti hala da öyle. Artık yemek işi bana işkence gibi geliyor maalesef. 5.ayda ek gıdaya başladık, başlarda iyi gibiydi 3-5 kaşık alıyordu, tadım yapıyordu vs. Bu ayın sonunda 8 aylık olacak hala 3-5 kaşık, resmen ağzını kitliyor kaşık kabul etmiyor 🫤 blw deniyorum bir haftadır, döke saça oynayarak da olsa yiyor ama anne yüreği tek başına yeterli değil gibi geliyor. Bir gün blw bir gün kendim yedirmek istiyorum ama olmuyor. Var mı önerisi olan? Bu aylarda kaç öğün veriyorsunuz ve yeme şekilleri nasıl bebeklerinizin?