Ben de 6 buçuk aydır sağıyorum canım , kızım hiç emmedi 😫 ilk iki ay süt 20-30 ml çıkıyordu , hipp formül mama ile besledik gündüzleri mama içiyordu mamadan sonra 10-15 ml süt veriyordum ağzı tatlansın diye😀 üçüncü aydan itibaren sütüm arttı yulaf ezmesi tarçın bal karışımı yapıp her gün yiyordum , süt arttırıcı çay ıhlamur vs bol su içtim , balık yemeye çalış balık çok arttırır . Üç saatte bir sağım yap cnm. Benim sütüm 60 ml sonra 90 sonrada 150 mle kadar çıktı. 4.aydan itibaren de 300 ml süt çıkıyor çok şükür , buzluğa poşetliyorum fazlasını. Herkes sütün geri gider kesilir zamanla dese de ben pes etmedim çocuğumun içeceği bir damla süt bile çok önemli diyerek azimle süt sağdım, mamajoo pompa vardı acıtıyordu lansinoh aldım memnun kaldım. Lütfen kendini üzme bebeğin doğum kilosu ve gelişimi güzelse süt yeterlidir , bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama mama vermekten çekinme , aç kalmasın yavrucak