Hanımlar merhabalar dün geceden beri acildeydik bebeğim 3 gündür kaka yapmıyor ve ateşi 38 üstüydü henüz 50 günlük yoğun gaz birikimi olduğu söylendi fitil verildi o ara yaptı ama 3 saat sonra tekrardan ağlayarak uyandı ve tekrardan ateşi vardı kanda enfeksiyon çıkmadı gaz sancısı bu kadar ateş yapar mı ve doktor metsil damla verdi kullanam var mı acaba gaz sancısına iyi gelir mi