ftsdmrhn VisneKralicesi ben alanyaliyim, Kleopatra plajına evimiz 5 dk, denizi bazen çok dalgalı olur, kumu güzeldir ama denizin çoğu yeri kayalık, yani kayadan sonra kum ama giriş biraz kayalık . Plajın başlangıç kısmı taşlık değil sadece.
Afrodit VisneKralicesi eğer bebekle çocukla gelecekseniz avsallar incekum tarafını tavsiye edebilirim.
duru7 VisneKralicesi çocukla gelecekseniz çok tavsiye etmiyorum ilk giriş kısmı kum değil kayalık çoğu yerde avsallar tarafında güzel oteller var bakabilirsiniz bütçenize uygun..